Spillbasert digital opplæring – Rindal kommune best i IKT Orkidé

I regi av IKT Orkidé, som Rindal kommune er en del av, ble det laget en spillbasert digital opplæring for bruk av sak- og arkivsystemet Public 360.

I forbindelse med opplæringa laget IKT Orkidé en uformell konkurranse mellom alle de ni kommunene som deltar i samarbeidet.

Etter en meget god innsats hvor alle som er brukere i Rindal kommune gjennomførte, og ble sertifisert med 100% måloppnåelse gikk Rindal kommune av med seier i konkurransen mellom alle kommunene i IKT Orkide.

Kathrine Tømmervåg fra IKT Orkide kom til Rindal og spanderte kake på alle sammen, og det ble et trivelig kakelag på Eldresenteret.

Kathrine Tømmervåg fra IKT Orkide og en del av gjengen som ble sertifisert og som deltok på kakelag