StabStaben i Rindal kommune utfører et bredt felt av administrative oppgaver innenfor kommunal forvaltning. Vi har for tiden 8 ansatte, fordelt på 6,5 årsverk.Se oversikt over våre ansatte Kundemottak Kundemottaket er innbyggerens første møte med de kommunale og offentlige tjenestene.Oppgaver som ligger hos kundemottaket:sentralbordbetjene kunderutleie av kommunale lokaler og møterom. (Eldresenteret, kommunehus 1 og 2)kopiering av dokumenterbooke avtaler med saksbehandlereÅpningstider for kundemottaket mandag til fredag kl. 10.00-14.00.Telefon sentralbord: 71 66 47 00.E-post: post@rindal.kommune.noLevering av post utenfor åpningstiden? Benytt vår postkasse på framsiden av kommunehuset. Reise med buss? Sjekk ut AtB for sine reiseruter. Arkiv Innsyn postlisterPostliste Økonomi og regnskap Skatt og avgifterMine fakturaer Personal og lønn Ansatt i Rindal? Se din lønnslipp Politisk sekreteriat og valg PolitikkHer kan du som politikker melde forfall, ved å sende forfallet til post@rindal.kommune.no. Husk å melde i god tid og begrunn hvorfor hvis det lar seg gjøre.Andre nyttige lenkerKommunestyre på kommuneTV (kommunetv.no)Sakspapirer til møtene (opengov.no) Informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT) Er du ansatt og har dataproblemer? Meld inn til servicedesken. Sist endret 18.11.2024 11:08
Fullelektronisk arkiv I 2016 gikk kommunen over til fullelektronisk aktiv, dvs. at alt er lagret digitalt. Brev på papir som kommunen mottar blir scannet, og papirversjonen ...
Digital postkasse Motta digital post fra Rindal kommune!Vi oppfordrer alle over 15 år til å skaffe seg og ta i bruk digital postkasse!Opprett digital postkasse