StabEnheten stab er en av de første enhetene du møter i kommunen. Vi kan hjelpe deg med informasjon og veiledning om kommunale og offentlige tjenester, enten du kontakter oss digitalt via nettsiden, via telefon eller du besøker oss på kommunehuset.Se oversikt over våre ansatteVåre tjenester for innbyggerearkivtjenestepostmottaksentralbordIKTfakturabehandling og regnskappolitisk sekretariatvalgsekreteriatInternt i organisasjonen har staben ansvar forarkivtjenestepostmottakpolitisk sekretariatlønn og personaltelefoniIKTvalgsekretariatlamineringkopieringRindal kommunes nettside og sosiale medier. Sist endret 22.08.2025 12:56
Fullelektronisk arkiv I 2016 gikk kommunen over til fullelektronisk aktiv, dvs. at alt er lagret digitalt. Brev på papir som kommunen mottar blir scannet, og papirversjonen ...
Digital postkasse Motta digital post fra Rindal kommune!Vi oppfordrer alle over 15 år til å skaffe seg og ta i bruk digital postkasse!Opprett digital postkasse