Kontakt oss

kommunehuset inngang (stående format)

Kontakt oss

Velkommen til Rindal kommune.

Besøks- og postadresse
Rindalsvegen 17, 6657 Rindal.

Kundemottak 71 66 47 00

Send oss epost

Vakttelefoner



Vis på kart

Åpningstider rådhuset: mandag - fredag klokken 10.00 - 14.00.

Telefontid sentralbordet: mandag - fredag klokken 10.00 - 14.00.

Romjulen har vi stengte dører. Sentralbordet er åpent fra klokken 10.00-14.00 og nyttårsaften klokken 09.00-12.00.

Påskeuken har vi åpent mandag til onsdag, der onsdag er fra klokken 10.00-12.00.

Personer som har avtalt møte med ordfører eller ansatt utenom åpningstida blir møtt ved døra av den en har avtale med.

Avtale ditt besøk på kommunehuset

Alle besøkende til kommunehuset bør ordne med en avtale i forkant.

Dersom du vet hvilken saksbehandler du skal snakke med, henvend deg på telefon eller e-post til rette vedkommende og avtale møte. Da blir du hentet i ventearealet av den du har avtale med. 
Du kan også avtale møte via vår bookingsløsning. 

Dersom du er usikker på hvem du skal snakke med, ta kontakt med kundemottak på telefon 71 66 47 00 (åpent 10.00 - 14.00 alle hverdager).

Hvorfor bør du gjøre en avtale i forkant?

Du sikrer deg at rette fagperson er til stede og er forberedt på hvilken sak det gjelder.